Thursday 15 September 2011

Smile, and the world will be mine =)

人说失恋的女人会不知觉地做出一些平时不会去做的事,


例如,
狂打扫,
狂喝酒,
狂发泄,
狂吃东西
又或者狂电男生


对不起,以上叙述除了1之外,我好像都没有
我的房间几乎每晚都出现吸尘机,和衣橱开关的声音
没办法,皆因我妈2个月的拜访,导致房间的蚂蚁们遇见了第2个救世主
(我妹是第1)
两位在蚂蚁届所造的公德胜过千千万万的浮屠,
如果蚂蚁可以和人类说话,我想 “最伟大奉献奖” 得主,非两位莫属


如今,趁着妹妹在Europe,妈妈回KL的期间
我这个蚂蚁的恶魔终于可以发挥所长,把他们打个落花流水,杀个片甲不留!!
看着一尘不染的房间,窗明几净这句成语,我终于用得上啦!!


目前恢复单身努力习惯寂寞的我,已放开了不必要的念头
可以的话,恢复到以往的单身主义
妈妈神机妙算的那句话如今依然在我脑海里逗留
当她知道我 In a Relationship 的时候,她说了一句话,
“玩玩就好,别太认真,你不是妹妹,爱情,不是你玩得起的东西”
经过了这么多事,这么长时间,我能不说我妈是三太子干女儿下凡吗
请叫她 “神经妙算陈老鼠” (她的乳名) ssshhhh... hahhahahahaha!!!


好啦,既然分手也分了,不单身也单了
好想一个人去看戏哦,找不到时间
唉... 好久没有一个人去看戏了,这个家不靠近戏院 (哭)


我没有狂喝酒,反而没怎么喝酒
长大了,不是完全不喝,而是有必要才喝
至少我曾经有过年少轻狂的时候,我怀念
我走我的路,为了健康的身体,至少我还年轻
总好比已接近30才开始懂得如何喝酒的人好吧?
哈哈

我没有狂发泄,狂吃东西
几乎对这次分手没感觉的我,何来的疯狂发泄,更别提狂吃东西
我都不怎么吃很多,只是口味有点不同,
今天的我竟然吃面包了!![o.O]

狂电男生,还好吧
应该说,除了现在的男性朋友,我还不怎么相信或欣赏忽然闯入我的生活的男生
可能有对陌生男生有恐惧感,
因为我知道我看男生的眼光不好啦!
有前例,我知道
下次有我会考虑的对象,我就要他的照片然后post上来你们讨论讨论好吧?

It happened yesterday midnight that I didn't know wat makes him text me out of sudden.
I replied him, thou I didn't wish to contact or to be contacted by him anymore.
I shall not reveal the conversation bcz I think I shud somehow still protect his privacy (so that u al wont laugh at him..) huh..?

It was a hilarious conversation, I cant stop laughing today whenever I thot of the conversation.
The stupid-est ever conversation I ever had with some1.
Well, he shud be happy cz till now he even can create some records of mine.
But after all, Im glad that at least, the incident yesterday made me realised something.
That I hereby proudly announce that I no longer have feeling towards this joker anymore.
Feeling as in the 'love' feeling..
*ha, I know most of u guys or girls is gonna get ur beer mug n raise it in the air at this point but stop it okay.. hahaha*
Well, the missing is just a habit after all, I will be clearing this habit just like throw the rubbish day by day..
It takes time I know, no matter what, this habit been following me since 19 months ago.
I know I can, with someone like him, and the bad memories, I know I can do it even faster.. =)
No hurry, just let myself be myself again..
and I've learn to appreciate..
Appreciate the care from everyone around me..
Treasure them as my precious gifts..
Life sux without you all.. [o.o]


All the good news coming up! I shall announced it end of the year..
Pray hard that nothing gonna change!
Love Life.. =)

One said, "Don't cry because it is over, smile because it happened"
 

& I said, "Yes, I agree.." =) 

With Love,
Joee [^^]

No comments: